Monday, January 2, 2012

Negara Gajah Putih

I just realize that sepanjang December 2011 yang lepas, hanya 3 posting jer yang saya buat kan.
Dalam satu daripada posting tu, saya ada cakap nak pergi somewhere kan..?
Dan saya tak buat pun lagi posting tentang tempat yang saya pergi tu kan..?

Somewhere yang saya dan en.husband saya pergi tu ialah ke sini..

This is Patong Beach.

We have been to Phuket, Thailand and we stayed at Coconut Village Resort, Patong Beach, Kathu, Thailand.


Ini adalah lawatan pertama saya ke negara Asia.
Pertama kali juga saya travel menaiki Air Asia.
Emm.. jujur nya saya rasa agak gayat travel by Air-Asia Flight.
Mungkin perasaan saya jer kot.. atau mungkin saya gediks lebih.heh.

Kami ke sana selama 4 hari 3 malam.
Hari pertama ialah pada 2/dec/2011 dan hari terakhir pada 5/dec/2011.
Banyak sangat pengalaman pahit manis di Phuket.
Ada yang pahit kerana pertama kali ke negara Asia dan tak banyak panduan di blog untuk first timer seperti kami.
So from time to time, saya akan post kan tentang perjalanan kami di sana ok?

Till we meet again ;)

No comments: