Monday, April 19, 2010

Panggilan Misteri

This evening while spending time with mommy in front of the television, the house's phone rang. Normally, bila telefon rumah berbunyi mesti untuk mommy sahaja kerana I tidak pernah kasi my friend no telefon rumah. My friend pastinya akan menelefon cell phone sahaja. So seperti biasa my mom will answer it.
Pelik nya petang tadi, the phone call was for me. Rupa-rupa nya the wedding boutique yang telefon. Mereka dah puas call my cell phone tapi x berjaya. Ini adalah kerana I tidak inform mereka yang I telah tukar number. sory yer.. they ask me to go to the bridal untuk amik body measurement. uhuh. Berdebar-debarnya.
In one our time, saya telah berada di boutique tersebut dan tuan punya kedai telah pun menunjuk kan material yang mereka akan gunakan untuk membuat wedding dress saya. So far, saya berpuas hati sebab saya masih tidak dapat imagine how the dress will look like sebab baru tengok kain nye sahaja. In two weeks time, mereka dah boleh siapkan dress tersebut dan saya sudah boleh pergi untuk menilai. Tp by that time, mesti sudah tidak boleh menukar fikiran lagi kan?
Harap2, it will look good on me and him.. Then, selepas mengambil ukuran dan menetap kan design, saya meninjau pelamin2 baru di boutique tersebut. Lantas, telah menukar design pelamin saya kepada yang lebih terkini. Dan terpaksa jua menambah harga bayaran nye.. so, this is the sneak preview.......
..
..
..
..
..
..
..
..
..
gambar dari google
okie.. jangan terpedaya.. saya tipu jer.. design sebenarnya, kena lah tunggu sampai hari perkahwinan nanti hokey.. kalau semua dah ditunjuk kan, x surprise pulak nnt kan ;p

1 comment:

zarin said...

kalau lah miya pakai mcm tu..kak ina terkejut badak tau! hahaha
anyway, kak ina dah booked studio apartment kat tower regency tu..itu je yg ada n berpatutan..lelain suma suite..tk kose nk book suite sbb bukannya dok situ pun..cuma nak tidor je pun