Wednesday, April 14, 2010

1 month and 2 weekS

Hi all.. quite lama menghilangkan diri.. sorry kalau ada readers yang dtg jenguk tp asyik tidak berupdate (perasan ada reader) ;p

CEMAS!! bile jenguk di facebook td hanya tingga 1 MONTH and 2 WEEKS to our BIG BIG day. oucH!! Sudah semakin hampir kot.. okie. okie. rilex.. take a deep breath....... okie, kalau dikira dalam minggu, masih ada 6 minggu. WUT?? 6 week!!

So far, persediaan yang telah selesai ialah barang-barang hantaran. Akan ada 7 dulang hantaran dari belah lelaki dan dibalas 9 oleh side perempuan. Kad kawen dan banner juga telah siap dicetak. Pakaian dan pelamin bagi majlis resepsi di kedua2 majlis pun sudah ditempah dan di confirm kan. Pakaian nikah bagi pengantin lelaki telah siap ditempah tapi baju nikah bagi bride belum pun dihantar ke kedai. Harap2, ada tailor yang masih sudi menjahit baju nikah saya dalam masa 6 minggu ini.

Bagi catering, semuanya diuruskan oleh my parent. Not actually catering but mengupah orang untuk memasak. Gubahan hantaran seperti biasa dibuat oleh my mom. Cenderahati bagi tetamu ialah telur dan bakul telur pun telah siap dibeli.

Borang bagi proses perkahwinan is on the way. Alhamdulillah, my fiancee sudah berjaya uruskan semua di pihak lelaki dan menyerahkan nya pada saya. So, it's my turn to complete it.

Saya... membebel di atas kerana saya berasa CEMAS. Saya seperti tidak percaya yang kami akan berkahwin akhirnya.. ada rasa takut dan gusar.. how does it feel to be someone's wifey? Am i ready...?

3 comments:

dee said...

bila majlisnyer?

mia said...

29/may dan 30/may, dee.. jemput lah datang =) nnt nuar edarkan kad okie..

dee said...

insyaallah..