Thursday, August 19, 2010

merindu..


Saya belum tidor lagi.. Rindukan suami.. Doakan permohonan saya untuk berpindah sekolah ke KL/Selangor bulan September nanti diluluskan ye.. Tolong doakan juga kami mendapat beby soon. Bukan nya desperate sangat nak anak, tapi seronok kan bila penat bekerja,dan balik rumah ternampak senyuman si kecil. Mesti hilang semua kepenatan. kan?

Oh. Hari ni saya berjaya buatkan kuih buah melaka/onde-onde sempena menyambut kepulangan mommy and daddy =) daddy tak sangka yang his little princess reti buat kuih. hehee.. tapi tak snap picture pun sebab kuih buah melaka saya tu almost x berwarna hijau pun since saya takde pencelup hijau. Dah guna daun padan tapi mungkin x cukup kot daun pandan yang saya gunakan tu.

Resepi adalah sama macam yang orang lain buat, cuma saya ada terbaca jika mahukan kuih buah melaka tu lebih gebu, boleh tambahkan ubi keledek dalam bancuhan tepung pulut. Belum cuba lagi letak keledek, mungkin semasa weekend nanti, boleh buatkan untuk en.suami pula..

Till here. Enjoy your weekend. If you plan to travel, remember to put on seat-belt and drive carefully!!

3 comments:

Lady of Leisure said...

jauh di mata dekat di hati.. sabar k i doakan semuanya dipermudahkan.. take care.. :)

mia said...

@lady: thanx lady.. x sabar nak jumpa husband hari ni ;p

Kakak mu said...

Hmm.. mmg la bila tgk senyuman anak hilang penat... (itu ketika dia senyum aje) Hahahaha! Still u have to be well prepared to have a baby. It's not easy. Anyway, hanya Allah maha mengetahui.. doa selalu! :)