Wednesday, May 12, 2010

Wishlist

Selamat hari Rabu, all.. =)

psst..psst.. you all perasan apa-apa yang baru tak kt my blog? disebabkan benda-benda yang baru tu lah graf untuk blogging ni naik sedikit dari dulu. At least, saya dah dapat tahu yang blog saya ada pengunjung. Credit to mr. Fiance yang tolong upload kan...

For today, saya nak share kan with you all... this....



taaadaaA!!


our 1st wedding gift
Diterima on Monday. Thank you to Cikgu Aziz (one of daddy's friend) yang kata nya tidak dapat menghadir kan diri on 29th/may sebab cucu nya pun kahwin pada hari yang sama.
Actually, saya tidak lah mengharapkan hadiah pada majlis resepsi saya. Yang paling bermakna adalah kehadiran rakan-rakan saya dan doa daripada semua orang demi kesejahteraan dan kebahagiaan rumah tangga yang baru dibina. Lagi pun, daddy selalu pesan, kenduri ni adalah untuk menjamu para tetamu dengan makanan yang lazat and don't expect anything in returns.
Tapi, kalau lah saya diberi peluang memilih hadiah perkahwinan, seperti dalam English custom where the bride can make a list and the friends will try to fulfill it, ala-ala macam dalam novel shopaholic tu... Saya nak.....
This is the list (wah! terlebey sudah!)
1. Stove (untuk memasak)
2. Rice cooker
3. Non-stick pan
4. Oven (boleh cuba baking macam zarin)
5. Dinner set
6. Tea set
7. Set mug
8. Set sudip and senduk
9. Set sudu
10. Coralle (I dunno the spelling, but this one I dah minta my sis)
11. bed fitted sheet
Itu jer, semua nya barang-barang memasak kan? kikiki.. Mommy pesan, kalau nak ikat suami perlu ikat perut nya dahulu =)

3 comments:

zarin said...

miya
dulu k ina buat wishlist among frens and best tau coz dapat apa yg k ina nak espc oven,rice cooker,carpet,dinner set,tea set,corning ware...
heee tetiba daku terkinang suatu waktu dahulu :D

rasp said...

salam..
bagi i kan, lebih praktikal kalo leh buat wishlist kan...
at least tak lah benda yang sama dapat berganda2...
neway, from your wishlist, i pasti half of your wishes will come true :D

mia said...

@zarin: mia ada gak minta apa yg mia nak among the close friend ;p

@rasp: I pun fikir sama mcm u.. Tapi kt sini belum meluas lagi pengantin buat wishlist kan..
hehee.. kalo betul2 dpt all the wishlist, mmg hepi lah =)