Thursday, May 13, 2010

Antara white and off-white

Aduyai...

Hari ini memang sangat penat.. Selalu pergi kerja pukul 7.00am dan pukul 1.30pm dah balik rumah, tapi hari ini keluar bekerja pada 7.00am dan balik rumah pada 7.00pm. hah. Lama kan?

Actually waktu balik kerja adalah sama, tapi saya yang melencong... ke mana? JUSCO kerana hari ni ada J-card day for members =)

Memang pelik kan, shopping tengah-tengah bulan.. Tapi SALE punya pasal, buat-buat ada jelah duit. hehehee...

Dalam banyak-banyak benda yang saya beli, saya paling suka yang ini.........





Saya memang buat list sebelum bershopping dan yang ini memang termasuk dalam list. My solemnization shoes. Sangat suka design nya kerana simple but elegant, just like me. eheh. Dan warna nya juga adalah seperti yang saya mahu kan, off-white. Saya agak kurang gemar warna putih yang sangat putih. Putih yang seperti kain baju sekolah itu...

This is not from inside the JUSCO tapi dari kedai-kedai sampingan di luar JUSCO tu. Kedai-kedai luar ni pun semua buat sale jugak sempena J-card day hari ni. And for that shoes I got 20% off, kurang dari budget sebenar...

Di Chadstone ni agak banyak pilihan kasut berwarna putih dan off white begini yang susah nak jumpa di store lain (in Ipoh la). So bila dah berjumpa yang berkenan di hati, saya terus je grab kan..

Apa lagi yang saya beli? Nak tahu ke? hehee.. Yang lain-lain tu semuanya preparation untuk perkahwinan seperti night gown... ooPSsy!! ;p

2 comments:

sisdee said...

wah cantek!!! suke ktinggian n bling2 nya :D

nite gown?? WAJIB!!!!

mia said...

@sisdee: thanx sisdee =) Saya pun suka =)