Tuesday, May 18, 2010

misi GEMOK

Hai all..

Nak cerita tentang hari ni yang GEMOK. Kenapa gemok ye..? Sebab hari ni saya makan banyak dan lebih dari biasa. Selalu nya, dekat tempat kerja, saya hanya akan turun ke kantin sekali sahaja tetapi hari ini saya telah ke kantin sampai TIGA kali. hah. Tak percaya?

Seawal pagi, saya telah ke kantin untuk sarapan. Niat di hati ingin membeli nugget tapi hari ini nugget tak de la pulak so saya pun telah membeli ini.......



NO.NO.NO. Saya tidak lah membeli sebiji berger begini, masih dalam mood berdiet. Saya berjaya memakan sekeping daging berger.. Selepas itu terus ke kelas.

Then,pada waktu student rehat, perut saya menyanyi la pulak kan.. Selalu makan sekali dh cukup, ni boleh lapar lagi. Saya turun sekali lagi ke kantin dan memakan ini pula...


Ye, saya masih berdiet karbohidrat. Jadi saya makan telur itu sahaja yer, say NO to rice. This time, kakak kantin tu sempat promote satu product jualan langsung pada saya. Tapi disebabkan kesuntuk kan masa, saya tak sempat nak dengar sampai habis penerangan kakak tu. Sory ye akak..
Waktu kedua terakhir sebelum balik, saya free.. Mulut saya tetap nak mengunyah, so saya turun buat kali ketiga nya. This time, kakak kantin tu pun dah pelik. Siap dia sound, "eh, cikgu hari ni dh 3 kali makan ni.." kikiki.. nak buat macam mana kak, perut saya menyanyi. Rasa nya dah baca bismillah.. Saya beli ini pula...

Hehehee.. saya makan 2 ketul je, xlah banyak sebegini yer =)
Saya ingatkan, balik rumah dah tak kan lunch. Sebalik nya, saya sempat makan ini pula...

Jangan tak percaya yer.. Memang banyak saya makan ini hari.. Sekarang ni pun dah mula terasa lapar semula. Ada apa yer untuk dinner? ;p
Thanx en.google for the pictures!



1 comment:

Cik Leen said...

hye babe ^^

selera bertambah sbb hari makin dekat kot. hehe. tinggal 7 hari je lg b4 ko tukar status.