Friday, March 25, 2011

makan sedap-sedap.

alhamdulillah.. Saya bersyukur untuk dua perkara hari ini. Pertamanya, siapa tak suka hari JUMAAT kan?? =) untuk saya yang berjauhan ni, sentiasa menantikan Jumaat untuk bersama dengan kesayangans. They (read: husband and Eduardo) are coming to Ipoh this weekend. Seronot!!

Secondly, bersyukur kerana hari ini PAY day. Besar makna nya bagi orang-orang yang berkerja makan gaji =) For me, bila pay day je mesti teringin nak makan sedap-sedap. Mungkin bagi orang lain seronok nak bershopping but saya lagi suka dapat makan yang sedap-sedap. Makanan yang sedap-sedap ni tak semestinya mahal kan, asalkan dapat memenuhi our taste bud dengan benda-benda yang enak.

It is not difficult to please me.. Makanan sedap-sedap untuk saya senang sahaja. Antara nya ialah..


SUSHI. I loike shushi.. sangat lah YUMMEH!!



Saya paling suka shushi yang ada telur ikan kaler merah tu dan eel.. Tapi dekat sushi king, sushi yang ada eel tu dah tak halal sebab dicampur alkohol. SEDEY betul.

Fresh sea food pun sangat mengujakan. This one is the one yang kami pernah makan di Bagan Lalang. Sangat fresh, sangat omnomnomnom ;p

Okie. Sila bayangkan sahaja kerana pictures di Bagan Lalang semua berada di dalam laptop husband. muahahaha..

Last but not least, betul-betul kepingin untuk mencuba ini..

>

Siapa mahu IKUT?? Jom!!

p/s: pictures were taken from google.

2 comments:

OmbakBaik said...

cekgu mia..bukankah semalam suda dibayar gaji??

selamat bermakan makan besar dengan kesayangans

mia said...

@ilya: slalu ingat gaji ialah on 25th.. Lupa lak if 25th tu jumaat, anjak gaji hari khamis kan? ngehee..