Friday, April 3, 2009

Gembira atau Sedih..?

Semalam, xlah pagi sangat and xlah awal sgt tapi time tu aku tgh guling2 atas katil and suddenly received a phone call from daddy. Phone call lagik??

Abah cakap, aku kena balik Ipoh. Coz dah dapat surat POSTING!!! alhamdulillah.. akhirnya penantian ni dah berakhir. Akhirnya doa dah dimakbulkan. I'm no longer penganggur =) Itu yang menggembirakan.

I call my nearest and closest friend to share the great news. I call sis ena, erul's sister to share the news but I didn't tell him ownself. I text him "dah dapat surat posting.." Later at night, after work he came to kakak's place just to find out kt negeri mana aku dpt mengajar.

I told him several times that I have to go to Sabah but he couldnt accept it. He said I lied. Even that I lied, aku masih tetap jauh dari dia. Masih ada rindu yang akan terpendam..

Sblm dia balik, he did asked me.. "Sedalam mana awak cintakan saya..?"

Bibir terkunci namun dalam hati.. "Cinta saya xkan mampu untuk diungkapkan dgn kata-kata.."

5 comments:

Alyza Fisol said...

i agreed wit ur words "Cinta saya xkan mampu untuk diungkapkan dgn kata-kata.."

mmg susah nk lafazkan melalui kata2..

deeshizuka said...

giler romantis korg neh... tp mia dpt kt ne??

Madam Robert said...

congrats~! so, Sabah kat ne?

OmbakBaik said...

amy ni memang romantic person laa

DiyanaKhairul said...

congratulations dear.. :)
wish u all the best di sana ok..
tamo noty2 juga. :)
tamo nanes2 ok!

muaxmuax congrats again!