Monday, October 20, 2008

NERVOUS~rasa yang x menentu

elo! emm.. apa eh? macam xde apa nak citer cuma ada terasa seperti ingin mendelete kan saje blog ni. kenapa ye..? sbb saya buta IT. sbb saya rasa blog saya x best, x menarik dan membosankan. sbb rasa blog org lain lagi hebat2..
BUTA IT.. mungkin x ramai yg tahu, sbenarnya sy mula2 ditawarkan oleh UM utk pengajian teknologi maklumat. selepas matrik di penang, isi borang IPTA dan xtaulah IT tu pilihan keberapa and tetiba dapat. i'm more to medic tp disebabkan pointer yg bukan 4.0, sy x ditawarkan bidang perubatan. haish..hampanya..tp actually sy ditawarkan bidang dental di Indonesia. hasrat ke indonesia terpaksa dibatalkan atas halangan family sy..
so berbalik kepada IT..sy BUTA IT.. pengetahuan saya ttg IT sgt terbatas. sy hanya tahu few basic things and lebey daripada basic things, sy terpaksa merujuk kpd en.khairul anwar which is sometimes memalukan kerana sy kerap bertanya soalan yg bodoh2 belaka..
saya berada selama setahun di fakulti sains komputer dan teknologi maklumat sblm bertukar ke jurusan sains dan pendidikan. i wasted a year!!
so..saya rasa nervous..rasa yang x menentu.. patutkah saya mendeletekan sahaja blog yg baru msk second post ini?

6 comments:

Anonymous said...

wah pandai nye dia...leh ajar kita plak..haha..buta it xper jgn buta hati...

luqiz said...

Ala.. buta IT pun bleh blaja jadi pandai la.. lex beb..

mia said...

luqiz: tenkiu kasi semangat. atas semangat itu la aku xjd delete blog ni.hee..

Madam Robert said...

hahaa.. kalau dah berjaya create your own blog tu, xde laa buta IT dah namanya.. ^^ keep it up!

Madam Robert.

Anonymous said...

well u can 'cheer' up ur blog by using diff fonts and background colors tbh. black is just too depressing. just a few tips ;p

Anonymous said...

Bubuh la bunga bunga ke dalam blog tu... memang membosankan! Hehehehe... - Kakuak-