Wednesday, October 29, 2008

Bukan majlis Pertunangan saya =)


Pada 26/oct yg lalu telah sempurna lah majlis pertunangan kekanda aku bersama gadis pilihan hatinya, najhan azima. Alhamdulillah.. setelah kami sekeluarga menunggu sekian lama, akhirnya abang aku bertemu jua dgn pilihan hati nya. Lama taw, umur dia dah 32 thn baru nak bertunang. Umur najhan ni pulak sebaya dgn umur aku, so patut kah aku memanggil nya KAKAK?? haish.. agak berat la jugak. dan bwat masa skrang aku blum lg practice pggl dia KAKAK..hee..
Barang hantaran dari pihak lelaki bertemakan hijau dan dari pihak najhan bertema pink kaler. so cantik x barang hantaran yang ibunda ku gubah kan tu?
emm..so, how do i feel..? frankly, i do feel hepi for my abang. Lepas ni, xde la dia nak kawal ketat lagi pergerakan adinda nya ni sbb dah ada org lain yang dia kena amik berat kan. lagi.. i do feel stress and tense jugak.. sbb at my age, najhan pun dah nak kawen but aku still not working yet, apatah lg nak kawen kan? tambah2 lah sumer geng2 rapat masa matrik dah bertunang. hmm.. tertekan lah jugak..
lastly, mekaceh pada yang sudi hadir utk memeriahkan majlis especially pada kwn2 ku yg di dlm gambar itu kerana didera mengangkat brg2 hantaran.hehee.. kami sumer masih blum bertunang yer..


8 comments:

Anonymous said...

awak,jgn lah tertekan,jodoh pertemuan di tangan tuhan, kalo dh jodoh tu tak kemana =) .. ramai gak kwn awak yang ikot skali ye

luqiz said...

gamba abangnye mane? haha..

Anonymous said...

Anak siapa yang comot tu? Ishk ishk ishk...

Anonymous said...

shouldnt i be in dat picture too?? wat heppened, eh?

mia said...

@nuar: saya jemput ramai kekwn even bkn sy yg bertunang..
@luqiz: gambar abang xde..
@kakuak: hai..anak awak la yg chomot tu..
@shiha: i forget to remind u, sorry.. and i don't remind anybody. sumer pun yg msg me ckp jadi itot on that day..

Anonymous said...

no worries...aku pon salah date ekceli...hehehehehe
suda nianiok nih ;p

-the anonymous ME

Nich Arwen said...

eii muka saya haha

Nich Arwen said...

ehh muka saya haha