Wednesday, October 29, 2008

mencintaimu..


Cinta..? seringkali kita berbicara tentang cinta. Apakah yang ada pada cinta? and what is LOVE actually..? Ada yang kata cinta itu suatu perasan yang suci, mahal dan telus. Sejauh manakah suci, mahal dan telus nya cinta itu? And for me, definition cinta tu terlampau luas. Cinta adalah suatu perasaan halus yang wujud dalam diri dan menunggu masa untuk diletuskan. Of course, cinta abadi hanya untuk yang maha Pencipta.

Saya ingin meluahkan rasa cinta saya pada dia. Saya cintakan dia. Cinta, kasih dan sayang saya hanya untuk dia seorang. Dia bukan sekadar teman istimewa, malahan dia lah sahabat, rakan karib, pendengar setia dan juga penasihat peribadi saya. Saya berani kata bahawa dia lah punca kekuatan saya. Di saat saya keseorangan dan perlukan seseorang, dialah peneman saya. Apabila saya menangis, dia pinjamkan bahu nya dan mententeramkan saya. Ada kalanya apabila saya rasa ingin lari dari semua org di keliling saya, trus saya fikirkan dia dan batal kan niat utk lari jauh..jauh dari semua..

Pernah x kita terfikir bahawa, cinta x semesti nya memiliki? Saya cintakan dia tapi andai ditakdirkan dia bukan utk saya dan ada seseorang yang lebih baik dari saya mengambil alih tempat saya untuk dia, semestinya saya akan rasa sakit.. sakit seperti runtuhnya langit di atas kepala tp.. saya perlu bersedia kerana kemungkinan nya ada. cinta x semestinya memiliki..

Saya cintakan dia atas segala kekurangan dan kelebihan yang dia miliki. Saya ingin mencintai dia di saat susah dan senang. Saya berdoa semoga saya lah tulang rusuk kiri nya. Apa yang lebih saya harapkan, dia membalas cinta saya..

awak..I love you more than words could say..





7 comments:

luqiz said...

Wow.. jiwangnye...

JEFRIZAL said...

nuar....apa lagi..buat la posting berbalas2 cinta...hahaha...

mia said...

@jep: nuar kn rock, x layan cinta..
@luqiz: i'm expressing my feeling la..

Anonymous said...

awak, saya terharu dan sedang blushing ni..

Madam Robert said...

alallaaaa~~* comeynyer dia.. ^^

arielasso said...

byk2 post...post yg ni br aku tau ada org cintakan nua...hehehe...bagus la mia...nua tu baik orgnya...selalu ajak aku hisap rokok sama2 time MCAD dulu...hahaha...nua..kalau ko cinta dkt org lain jgn tulis dkt blog ko tau...ko post dkt blog aku je...hahahahaha....gurau!

Anonymous said...

amy..bru 1st time jenguk blog ko since i'm not into blogging..tp sgt suke bace blog org t'masuk la blog kak hana =)..erm, ape yg aku rs ko mmg sgt ikhlas cintakn si jambu tu..sbb aku tau ko cmne amy, bab2 feeling ni mmg jg abes..hehe..anyway, moga jodoh korg bpanjangan so akan btambah la SEMESTI married couple lps ni..ameen =)