Tuesday, August 9, 2011

Janji

helo.
I feel quite happy today =)
Puan Pengetua sudi untuk meluluskan pertukaran saya. alhamdulillah..
Walaupun beliau seperti ralat hati untuk melepaskan saya, "I like the way you work", katanya.
Tapi janji tetap janji. Beliau tidak melepaskan saya dipertengahan tahun yang lalu dan berjanji untuk meluluskan sewaktu pertukaran akhir tahun ini.
"I'm happy to work here with you but I need to live with my husband", balas saya pula.
Maka, langkah pertama telah berjaya. Puan Pengetua mengotakan janji nya.
Sekarang bergantung kepada kelulusan dari JPN Perak dan kekosongan di tempat yang dipohon.
Kalian doakan saya okie. Di mana lagi tempat seorang isteri jika bukan di sisi suaminya..



That is husband's favorite magazine for now, MONOCLE. As for the wife, lagi prefer membaca komik.hee..

1 comment:

ombakbaik said...

yeahhh...

jpn perak..sile tukarkan amelia okeh...tak baek tau isteri dijauhkan dr suami...

hehheheh...

amennn..always pray 4 u dear :D