Monday, May 30, 2011

Loving you..



Rasa seperti baru semalam, tapi hakikat nya telah pun setahun..
That's how fast time flies..
It has been a year saya mendapat title PUAN.
Sepeti tidak percaya sebab masih terasa muda.
Bukan nak perasan, tapi kalau pergi berjalan-jalan with husband, masih ada yang menyangka kami ni pasangan bercinta.
Okie, memang hakikatnya saya sentiasa cintakan dia =)
Lelaki yang sentiasa saya mimpikan di waktu lena..

Dalam kesempatan ni, I would like to wish him HAPPY 1st ANNIVERSARY!!
Thank you for the unconditionally LOVE..
Terima kasih kerana selalu bersabar.
Terima kasih kerana sentiasa menjadi penguat semangat dikala saya benar-benar jatuh.
Terima kasih kerana tetap melayan saya seperti pasangan kekasih.
Thank you for being my best friend.
Terima kasih kerana selalu memahami.
Thank you for accepting me during my up and down.
Thank you for still loving me even with all my weaknesses..
Thank you for always being positive..
Thank you for accepting me...

Saya bertuah mempunyai awak sebagai suami..
Semoga ikatan cinta kita berkekalan hingga hujung nyawa..
Saya sedar dengan waras bahawa hanya cinta pada Allah yang kekal abadi tapi saya harap, saya tetap menjadi bidadari syurga untuk awak di akhirat kelak..
Love you, b.. To love someone else after you is impossible..

1 comment:

rasp said...

hepi anniversary...