Thursday, July 30, 2009

Dulu..

He updated his blog. The title is KEHILANGAN..

Once, aku pernah kehilangan dia. Once, aku pernah mencipta kegembiraan sendiri tanpa dia. Suatu ketika dahulu, I was pretending happy with him even he is not there for me. Jasad bersamaku tapi jiwa nye tidak lagi ada pada ku..

But I never let him go, and I would never will let him go..

Sekarang, dia dah kembali.. Kembali daripada kehilangan. Kembali kepada semua, bukan hanya aku tapi kembali kepada keluarga nya..

Dan aku masih setia di sini. Aku tetap aku yang dulu..

2 comments:

bedah said...

Yes... dont ever let him go... walaupun ada frasa kata.. "if u love someone, let him go...bla..bla.."
itu semua bullshit!

jodoh, love, happiness, semua dtg dgn usaha.. n Erul.. walaupun kdg2 budak manje gededek ni kdg2 very hard to please, tetapi.. don't u ever give up on her!! tau!!!

mia said...

@bedah: aiyaa! manja gededek kah I? heh heh heh.