Saturday, July 11, 2009

Cing Olen, where are you..?

Firstly, this is a very dull weekend. I need to attend Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP) from 8am-12.30noon. It's steal my precious time but if I think in positive way, it gives lots of benefit to my career.

Secondly, bile blk drpd LADAP td, cing olen (my persian cat) x tggu di hadapan rumah spt biasa. Sangat pelik. Mana cing olen dah pegi ni? Puas dah mencari di sekeliling rumah tapi cing olen tetap xde. And bila abah balik dari kenduri, dapat satu news yang unsatisfy me. Cing olen dipinjam oleh one of my relative because his cat nak mengawan. So cing olen di match-make kan dgn strangers. Haish.. sampai hati abah x inform earlier and x berbincang lgsg with me..emm..hmm..

ookie.. ada satu je gud news. I already receive letter from UM to inform me about my graduation day's date. woohoo!! I want to make an anouncement, my convocation day will be on 13/august/'09 , sidang petang dan bertempat di Dewan Tunku Cancelor Universiti Malaya. Semua dijemput hadir bagi memeriahkan majlis =)

Last but not least, to whom it mat concern, I miss you terribly the whole week, I really do. You have something that I don't have and you complete me...

3 comments:

OmbakBaik said...

o0o0 kucen kalu nk ngawan kn la di pinjamkan dari mane2 pihak yang ade kucen jantan ye???

mia said...

@ilya: yep. yep. sampai arini pun cing olen x blk lg. huhuhu.. rindu!

unkel eyoi said...

alaa, kasi lah can cing olen tu nak sosial sket, tak lama dah tu..hehe..u complete me too dear.. :)