Thursday, December 18, 2008

olideyz..

I'm not going to update my blog till next week since my family and I are going to olideyz. YEAY!! cuti. cuti. makan. makan. gumuk. gumuk. Dah beli swimming attire utk swim kt pool nnt wiv Damia =) by the way, I already know to appungkan badan tetapi secara berbaring la. En. Kahirul Anwar yang ajar kat PEE DEE aritu. YEAY!! YEAY!!

Dear shiha.. yes, hidup saya dipenuhi pelangi indah dan diwarnai oleh warna2 yang cantik. Saya akan biar kan pelangi itu sentiasa mewarnai hidup saya. Hidup dalam dunia saya dengan cara saya sendiri..

Kepada awak.. yerr awak.. bukan orang lain tapi awak.. Going to miss u. Terima kasih kerana memasuki dunia saya dan mewarnai nya dgn pelangi indah.. Warna-warna yang awak beri kan dlm lukisan hidup saya semuanya warna-warna yang cantik skali..

1 comment: