Friday, February 13, 2009

Kenapa harus kembali ke tempat ia nya bermula..?

Aku kembali semula ke tempat di mana semua nya bermula. Tempat pertama bile mana dia mengungkap kan those three miracle words.

Begitu cepat 5 tahun yang berlalu. x terasa masa yang begitu pantas meninggal kan aku. Aku yang sendiri..

Kenapa harus kembali ke tempat di mana segala nya bermula..? Segala nya seakan berubah bile mana dahulu ada dia yang menanti tapi kini aku hanya sendiri.. Masa bagai kan menipu bile aku menyedari bahawa kini, dia bukan dia yang dahulu..

Adakah begitu sukar untuk merasa gembira..? Kegembiraan ku.. adakah sepenuh nya milik dia..? Begitu senang muka menipu. Senyum ku.. adakah membawa maksud bahagia..?

Bilakah kebahagian dan kegembiraan itu akan menjadi milik ku sepenuh nya..?

No comments: