Thursday, October 7, 2010

Aging.

Semenjak dua menjak ni, ntah kenapa hati cepat betul nak terasa. Dalam erti kata lain, SENSITIP atau orang-orang sekarang kata SENTAP. Adakah ini faktor penuaan??

Yang kelakar nya, dengan makcik jual santan pun saya boleh nak terasa bila dia tanya, "kamu belum ada anak lagi yer..?" Even muka dah berubah kaler, saya sempat lagi senyum dan geleng-geleng kepala jer.

Kalau ikut kan, saya tak perlu nak terasa kot sebab saya baru jer berkahwin on May itu hari kan. Walau pun belum ada rezeki lagi, tapi saya bersyukur sebab saya ada mereka-mereka ini..

Damia uzma


Keisya Dayani


Alya Arissa


Cing Olen


Woops!! yang terakhir sekali tu bukan niece/nephew saya yer tapi adik ;p

Baru saya perasan, all of them are GIRLS, perlu ke kami bertambah pressure untuk dapatkan baby dan specifically BABY BOY!

1 comment:

OmbakBaik said...

sensetip tu tanda2 nak ade tu..insyAllah..kami doakan..tak payah stress2 k..u comel lah