Monday, January 12, 2009

Birthday.birThdaY.

yeah.. 6 jan arrived again. Who's birTHday? It is my birthday. I'm not promoting my birthday, jgn salah anggap ye. hehehee..

ummul: Hapy besday 2 u, hapy besday 2 u..slmt ari jdk ke-25. smgo d pnjgkn umur. smgo jdk cikgu yg bek. kawin jgn lupe jemput tau. miss u ;-)

pa'ah comey: Amy, happy sweet 25th birthday..Aku sayang ko ;-)

e1: Happy 25th birthday kak amy.. shopping apa td?

deela: Tq for being there whwn i needed u.. and even when I didnt, TQ for being through the good times.. and the bad, TQ for being there to encourage my dreams.. and my crazy ideas, TQ for catching me..b4 I fell down, TQ foe wipong away the tears..when i was crying, TQ for cheering me up..and always making me laugh, TQ for all the great memories..and the bad, but most af all, a big thank you for being you.. happy birthday mydearesest miya..

yinn: hai kambing..hepi besday..

k.ina: happy bday

nawal: happy birthday amy :-)

bedah: hepi besday!! may all u want in life, u'l get.. Tpjgn lupa 'mintak'.. I hv read somewhere.. "mintalah kepada yang maha Pemurah, n He will dcide if u desrve it"..

mama: mama lupa tarikh hari ni.. so sory lambat wish. Happy birthday.

fendy: amy! happy birthday! have a great n memorable one..

najhan: Mia, happy bday! hope all your wishes come true..

ilya: Hepy beshday amelia :-)

wak: slmt hari lahir amylea..smuge berbahagie slalu dan dirahmati Allah..amin~

sis ena: miya miya epy bday muahmuah

abu: happy birthday

ummi: siti amelia mohd aris! slmt hri lahir wlau tlmbt! maap!

ann-um: miya! epi belated bday! smlm nak wish tp smpi ke mlm x ingt :-( sory syg.. aweet 25 cyg ;-)

so kepada semua-semua di atas, terima kasih kerana mengingati tarikh keramat itu. tapi satu kesilapan yang hampir semua org bwat ialah.. I am not 25!! baru masuk 21 yer.. Anda2 semua yang menceriakan hidup saya =) TQ!

kepada mama dan abah: Terima kasih kerana melahirkan dan membesarkan dgn sempurna dan penuh kasih sayang. Abah adalah hero dalam hidup mia dan mama adalah sumber inspirasi. sayang abah dan mama..

What about the present?? I get what I want. Thank you to Dela, Dinie, kakak and my beloved one. I'll upload the photo where he took me for dinner. Guess where??hee..

No comments: