Thursday, November 5, 2009

Saya nak..

cari make-up artist kt area Ipoh. Ada x sesiapa yang tahu di mana?

Sunday, October 4, 2009

I'm thinking of..

Deleting this blog and make a new one.. or deleting this blog and not going to write again.. Wut say you?

Saturday, September 26, 2009

missing you..

I miss u badly and it's really hurt...

Thursday, September 10, 2009

Hanyut dalam emosi

Hari ni hujan. Dekat luar hujan renyai-renyai tapi dalam rumah hujan berderai-derai. Mata bengkak, hidung dan pipi jadi merah.. Setelah sekian lama aku mengelak kan diri daripada lalu di kawasan rumah emak tapi hari ni aku tak dapat lari. Aku rindu emak. Terlalu amat rindu. Aku elak kan diri daripada lalu di hadapan rumah emak supaya aku tak terlalu mengingati dia.

Hari ini, adik kepada emak yang aku panggil Tok Gigi telah pergi mengadap Ilahi. Aku sengaja melengah-lengah kan masa utk pergi melawat jenazah kerana aku tak mahu hanyut dalam emosi. Aku tetap juga terpaksa melewati halaman rumah emak. Aku menangis. Aku sedih. Aku hiba.

Aku sedih kerana aku belum sempat membinakan sebuah rumah untuk emak seperti janji ku seusia 4 tahun. Mak pergi dahulu..

Monday, August 31, 2009

MERDEKA celebration

Hari ni kami berpakat untuk berbuka di luar bersama. Walau pun sama-sama membesar di Ipoh tapi kami tak tahu restoran mana yang sesuai untuk berbuka puasa so he called his sister and asked for oppinion. Sis ena cadangkan pergi berbuka di Impiana Casuarina so there we went =) Quite lots of delicious food tapi kata dini, rugi bawa aku g buffet since aku mkn siket, quite true. Actually, erul makan lg siket dari aku. Lebih bnyk minum air jek..


That is the picture for our first round. Ambil buah-buahan, manisan, sate, cucur udang, ais kacang dan bandung cincau. Makan first round pun dh kenyang. Macam mana le nak mkn nasi pulak lagi?? hahahhaa..

He sent me home straight away after dinner coz he need to go back to Bangi. I'm going to miss you.. Thanx for a lovely night, dear..