Sedey nya.. ptg ni dia nak blk ipoh after working. nak itot!! Dia sengaja nak tggl kite sesorg kt sini. wawawa..!!
Kite dah 3-4 kali buka buku tp still x start baca lg. Kejap2 check kena baca lg baper chapter, kejap2 buka blog, pastu g bilik en.seman cari gado. Memang kite dah xde keje, pastu jd x tentu arah. Kakak kite pun dah bising x tlg dia kira kan markah test student dia. Kakak cakap kite kasi janji manis je. huhuhuu..
Oh! Skrang ni musim kwn2 kite kawin ngn bertunang kot.. so TAHNIAH kpd miss shiha yang akan bertunang pada 27/disember. She already ask me to tempah baju and masa engagement day dia nnt i have to jaga her looks and appearance. She'll get marry on March tp masih blum ditetapkan tarikh. But of course x akan clash dgn tarikh our friend which is Miss Marshitah yang akan menamatkan zaman bujang nya pada 13/March. So baper bnyk baju nak kena tempah ni? Pastu apa tema kaler kenduri korang yek?
Kepada en.khairul anwar, tlg sediakan buget utk baju2 kite yek? kekekeke.. emm.. tu baru dua kenduri, umai nye kenduri xtaw lg bile. My abang and najhan punye kenduri will be on end of january and early of February. Sis ena punye kenduri pun on March. BANYAK nye kenduri!! nak kena cari prezen lagi..I x keje lagi la u all..!
Kepada bakal2 pengantin, CONGRATULATIONS!! di saat anda mengendong anak nnt, saya masih bebas bergaya.ngehehee. kidding! jgn lupe pegi kursus kawen yer..
OopS!! saya patut nya baca buku la..haish..
Friday, October 31, 2008
Thursday, October 30, 2008
OK ker..??
emm.. atas kritikan ramai org, maka aku pun menukar kaler background blog ni. so ookie ke kaler pink muda tu? sbb sebenarnya, my taste of colour is more to pastel colour. i don't like bright colour.. okie x ni??
so..got to go, nak menumpukan sepenuh perhatian ni =)
so..got to go, nak menumpukan sepenuh perhatian ni =)
Wednesday, October 29, 2008
mencintaimu..
Cinta..? seringkali kita berbicara tentang cinta. Apakah yang ada pada cinta? and what is LOVE actually..? Ada yang kata cinta itu suatu perasan yang suci, mahal dan telus. Sejauh manakah suci, mahal dan telus nya cinta itu? And for me, definition cinta tu terlampau luas. Cinta adalah suatu perasaan halus yang wujud dalam diri dan menunggu masa untuk diletuskan. Of course, cinta abadi hanya untuk yang maha Pencipta.
Saya ingin meluahkan rasa cinta saya pada dia. Saya cintakan dia. Cinta, kasih dan sayang saya hanya untuk dia seorang. Dia bukan sekadar teman istimewa, malahan dia lah sahabat, rakan karib, pendengar setia dan juga penasihat peribadi saya. Saya berani kata bahawa dia lah punca kekuatan saya. Di saat saya keseorangan dan perlukan seseorang, dialah peneman saya. Apabila saya menangis, dia pinjamkan bahu nya dan mententeramkan saya. Ada kalanya apabila saya rasa ingin lari dari semua org di keliling saya, trus saya fikirkan dia dan batal kan niat utk lari jauh..jauh dari semua..
Pernah x kita terfikir bahawa, cinta x semesti nya memiliki? Saya cintakan dia tapi andai ditakdirkan dia bukan utk saya dan ada seseorang yang lebih baik dari saya mengambil alih tempat saya untuk dia, semestinya saya akan rasa sakit.. sakit seperti runtuhnya langit di atas kepala tp.. saya perlu bersedia kerana kemungkinan nya ada. cinta x semestinya memiliki..
Saya cintakan dia atas segala kekurangan dan kelebihan yang dia miliki. Saya ingin mencintai dia di saat susah dan senang. Saya berdoa semoga saya lah tulang rusuk kiri nya. Apa yang lebih saya harapkan, dia membalas cinta saya..
awak..I love you more than words could say..
Bukan majlis Pertunangan saya =)
Barang hantaran dari pihak lelaki bertemakan hijau dan dari pihak najhan bertema pink kaler. so cantik x barang hantaran yang ibunda ku gubah kan tu?
emm..so, how do i feel..? frankly, i do feel hepi for my abang. Lepas ni, xde la dia nak kawal ketat lagi pergerakan adinda nya ni sbb dah ada org lain yang dia kena amik berat kan. lagi.. i do feel stress and tense jugak.. sbb at my age, najhan pun dah nak kawen but aku still not working yet, apatah lg nak kawen kan? tambah2 lah sumer geng2 rapat masa matrik dah bertunang. hmm.. tertekan lah jugak..
lastly, mekaceh pada yang sudi hadir utk memeriahkan majlis especially pada kwn2 ku yg di dlm gambar itu kerana didera mengangkat brg2 hantaran.hehee.. kami sumer masih blum bertunang yer..
Subscribe to:
Posts (Atom)








